راهنمای روانشناسی بصری در طراحی رابط کاربری (جلد ۳)

یکپارچه‌سازی طراحی‌ بصری برای طراحان رابط کاربری

راهنمای روانشناسی بصری در طراحی رابط کاربری (جلد ۳)

Web UI Design for the Human Eye 3

طراحی رابط کاربری

تعداد صفحات: ۷۲ صفحه

زبان کتاب : انگلیسی

زمان مورد نیاز برای مطالعه : ۱۸۰ دقیقه

دریافت کتاب
دیدن همه کتابها

این کتاب، جلد سوم از یک سه گانه بسیار مفید در رابطه با طراحی UI است که با تمرکز بر اهمیت محتوای نوشتاری و ظاهر آن، نکات زیر را آموزش می‌دهد:
⦁ تاثیر الگوها و آناتومی چیدمان نوشته‌ها بر واکنش‌های بصری در صفحات وب.
⦁ قدرت تایپوگرافی به عنوان یک زبان بصری.
⦁ آموزش سلسله مراتب بصری در تایپوگرافی‌ها.
⦁ ارتباط بین نوع محتوا و انتخاب الگو‌های تاثیر‌گذار.
نویسندگان این کتاب طراحی‌ اولیه بر اساس لورم اپسوم‌ها را رد می‌کنند و معتقد هستند که طراحی در صورت عدم وجود محتوای نوشتاری یک طراحی نیست بلکه یک کلاژ ساده است. به همین دلیل اذعان دارند که ما بر اساس حدس، گمان و تئوری‌ها جلو نمی‌رویم بلکه از طریق مثال تمام نظریه‌هایی را که در این باب وجود دارند را بررسی می‌کنیم. این سه گانه، به خوبی نکاتی از طراحی UI و مسائل روانشناختی انسانی مربوط به آن‌ها را پوشش می‌دهد، نکات قابل توجهی که در زیر به آن اشاره می‌شود وجه تمایزی برای این سه کتاب است:
⦁ ۲۵۰ مثال از بهترین شیوه‌های طراحی صفحات وب‌سایت بر اساس اصول روانشناسی بصری.
⦁ ۷۰ آنالیز از شرکت‌های بزرگ که آموزه‌های کتاب در طراحی‌شان اتفاق افتاده است.
⦁ ۱۳ فصل در باب نکات کاربردی طراحی UI.
⦁ ۲۷ تمرین و مثال عینی در رابطه با آموزش‌های کتاب از شرکت‌های معروفی مانند؛Milk Amazon ،TED ،Dropbox ، Hulu،Abduzeedo ،CreativeBloq ،AirBnB درجلد دوم.

این کتاب توسط گروه نویسندگان وب‌سایت UXpin؛ Kamil Zieba، Krzysztof Stryjewski ،Matt Ellis نوشته شده‌است.

دیگر مجموعه کتاب‌های مرتبط  :

  1. راهنمای روانشناسی بصری در طراحی رابط کاربری(جلد۱)
  2. راهنمای روانشناسی بصری در طراحی رابط کاربری(جلد ۲)