بررسی کمپین شِری کاروِن

اثربخشی بیشتر با تغییراتی کوچک

بررسی کمپین شِری کاروِن
درباره‌ی شرکت شِری کاروِن

شِری کاروِن یکی از جدیدترین برندهای تولیدکننده پوشاک کشور ترکیه است که توانسته در ایران هم یک نمایندگی تاسیس کند.

نوشته شده توسط امیرحسین موسوی - ارسال شده در

شِری کاروِن که در زمینه لباس و مد به فعالیت می‌پردازد، تصمیم گرفت که یک کمپین تبلیغاتی برای برندینگ کسب‌وکار خود و شناخته شدن در ایران آغاز کند. در اوایل شروع شدن کمپین، نتایج راضی کننده نبود تا اینکه تغییرات کوچکی روی کمپین خود اعمال کرد تا وضعیت بهبود پیدا کند. هدفمندی این کمپین تبلیغاتی تغییر یافت و مشاوران ای‌نتورک سعی کردند که بهترین هدفمندی را برای شِری کاروِن انتخاب کنند تا بهترین نتیجه ممکن را از کمپین خود بگیرد. جالب اینجاست که یک محدودیت بر این کمپین سبب شد که وضعیت بهتری برای آن ایجاد شود و بنرهای تبلیغاتی بیشتر دیده شوند و مخاطبان داخلی بهتر هدفگیری شوند.

  • ۱۷۰

    متوسط کلیک روزانه
  • ۱۰۰٪+

    CTR

مشکلات و اهداف:

اهداف کلی برای کمپین اول :

  • برندینگ
  • جذب ترافیک برای بازدید از وب سایت شری کارون به وسیله تبلیغات کلیکی

 مشکلات:

  • ناشناخته بودن برند شِری کاروِن در ایران
  • احتمال عدم موفقیت در زمینه برندینگ
  • عدم جذب مخاطب موثر

راه‌حل:

پس از یک وقفه برای ایجاد یک سری تغییرات، کمپین با اعمال موارد زیر در خرداد ماه راه‌اندازی شد.

۱. با توجه به موضوع وبسایت که شامل لباس‌های بانوان است، کمپین را در هدفمندی خانواده، سلامت و تغذیه ویرایش کردیم.

۲. نمایش تبلیغات را به محدوده فقط در ایران تغییر دادیم.

۳. در وب‌سایت شِری کاروِن، همیشه امکان استفاده از تخفیفات وجود دارد و به همین دلیل پیشنهاد استفاده از لایت باکس ۳۰ درصد تخفیف در صفحه فرود داده و عملی شد.

۴. ست شدن utm روی لینک صفحه فرود برای آنالیز دقیق و روزانه توسط تیم ای‌نتورک تا نقاط ضعف و قوت آنرا مداوم پیدا نموده که در صورت نیاز تغییرات دیگری اعمال نماییم.

نتایج:

۱. به طور میانگین، دریافت ۱۷۰ کلیک در روز ۲. ثبت ۱۰ فاکتور فروش مجموعا به مبلغ ۲ میلیون تومان از یک کمپین با حداقل بودجه کلی ۳. کاهش ۴ میلیونی رنک الکسا جهانی (از ۶ میلیون به ۲ میلیون ) و رنک الکسا در ایران (از ۸۰۰۰۰ به ۴۰۰۰۰) ۴. افزایش ۱۰۰ درصدی نرخ کلیک خوری (Click-through-Rate)