خرید تبلیغات به شکل برنامه‌ریزی شده

نسل جدید تبلیغات در دنیای اینترنت

خرید تبلیغات به شکل برنامه‌ریزی شده

خرید تبلیغات به شکل برنامه‌ریزی شده

تبلیغات اینترنتی

تعداد صفحات: ۱۶ صفحه

زبان کتاب : فارسی

زمان مورد نیاز برای مطالعه : ۹۰ دقیقه

دریافت کتاب
دیدن همه کتابها

امروزه کسب‌وکارها با استفاده از قدرت سیستم‌های نرم‌افزاری قادر هستند تبلیغات خود را به سادگی در معرض دید مشتریان بالقوه قرار دهند. نمایش تبلیغات بر اساس هدفمندی‌هایی مانند سن، جنسیت، موقعیت جغرافیایی و غیره در دسترس است تا به اثر بخشی بیشتر کمپین‌های دیجیتال کمک کند.
اما در جهت اینکه سیستم‌های نرم‌افزاری بتوانند ویژگی‌ها و هدفمندی‌ها را به درستی پیاده سازی کنند نیازمند اجرای الگوریتم خرید تبلیغات به صورت برنامه‌ریزی شده هستند.

در این کتاب با مفهوم و قاعده کلی خرید تبلیغات به صورت برنامه‌ریزی شده که در زبان انگلیسی تحت عنوان Programmatic Ad Buying مطرح می‌گردد آشنا خواهید شد.

در این کتاب خواهیم آموخت:

  • چرا خرید تبلیغات به صورت برنامه‌ریزی شده مهم است
  • انواع روش‌های خرید تبلیغات به شکل برنامه‌ریزی شده
  • چک لیست موفقیت در تبلیغات برنامه‌ریزی شده