بررسی کمپین خوگر

نگاهی به کمپین برندسازی خوگر

بررسی کمپین خوگر
درباره‌ی شرکت خوگر

مخاطبان خوگر، در این فروشگاه اینترنتی می توانند کالاهای اداری ، خانگی ، روشنایی و لوستر ، کالاهای دکوراتیو و موارد مرتبط دیگری را به صورت آنلاین خریداری کنند و سپس در محل مورد نظرشان تحویل بگیرند. از طرفی، هدفمندی‌های تبلیغاتی این کمپین مشخص شده است که دید مناسبی به شما خواهد داد.

نوشته شده توسط رامین شجاعی - ارسال شده در

در این نمونه موردی روی کمپین افزایش موقعیت فروش خوگر تمرکز می‌کنیم که در آن بوسیله یک بنر و صفحه فرود روی این مورد توجه شده‌است.

  • ۱۱۵۰+

    ایمیل جمع شده

چالش:

جذب مخاطبین هدف و مشتریان با پتانسیل

راهکار و استراتژی:

جمع آوری ایمیل علاقه مندان در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و روانشناسی رنگ در دکوراسیون در فضاهای مختلف و پروش لیدهای جمع آوری شده.

اجرا:

۱. تولید محتوا و تهیه کتاب راهنمای دکوراسیون و معماری داخلی توسط خوگر

۲. طراحی بنر و صفحه فرود متناسب با این کتاب

۳. طراحی دو کمپین شبکه طلایی (مجموعه وبسایت های پر بازدید و مطرح) و غیر هدفمند (بدون هدفگذاری) و نمایش بنرهای خوگر در این وبسایت ها

۴. علاقه مندان به دریافت این کتاب بعد از کلیک کردن بر بنرها وارد صفحه فرود زیر می شدند:

نتیجه:

۱. برندسازی خوگر و آشنایی کاربران با این کسب‌وکار به واسطه دیده شدن برند، لوگو و نام خوگر به طور گسترده

۲. جمع آوری ایمیل ۱۱۵۰ ایمیل کاربرانی که به دکوراسیون و معماری داخلی علاقه مند هستند به واسطه اطلاع رسانی و آگاه سازی کاربر در کتاب راهنمای دکوراسیون و معماری داخلی، لازم به ذکر است که هزینه دریافت هر ایمیل ۶ هزار تومان بود که نسبت به استراتژی های مشابهی مانند ایمیل تان را وارد کنید، ۲۰ یا ۳۰ هزار تومان اعتبار رایگان دریافت کنید بسیار موفق تر بود.