کمپین فروشگاه آنلاین بیبی‌پرو

تاثیر طراحی بنر مناسب در کمپین تبلیغاتی

کمپین فروشگاه آنلاین بیبی‌پرو
درباره‌ی شرکت بیبی پرو

بیبی‌پرو یک فروشگاه اینترنتی محصولات مادر و کودک است که با نگاهی مادرانه و با در نظر گرفتن نیازهای مادر باردار از اولین ماه‌های بارداری تا پس از زایمان و در زمان پرورش فرزندش، همراه و هم گام با او به برطرف کردن نیازهای مادر و فرزندش می‌پردازد.

نوشته شده توسط آرین علی‌نقی

بیبی‌پرو (babypro.ir) یکی از شناخته شده ترین فروشگاه‌های آنلاین در رابطه با وسایل نوزادان است. این نمونه موردی در راستای جشنواره خاصی است که بیبی‌پرو اوایل آبان اجرا کرد.
در ادامه راهکارهای تبلیغاتی اجرا شده در این کمپین تبلیغاتی را بررسی خواهیم کرد.

  • ۴٪

    نرخ تبدیل
  • ۱۵۹۱

    تعداد کلیک دریافتی

چالش:

چالش اصلی برای تبلیغات این مجموعه، آشنا کردن مخاطب سنتی بازار نوزاد، با روش‌های نوین خرید محصولات به صورت آنلاین و آشنایی بیشتر با محصولات و خدمات ارائه شده توسط مجموعه بیبی‌پرو بود. طیف عظیمی از قشر هدف این بازار، ترجیح بر خرید به روش سنتی و حضور در بورس این نوع محصولات را به خرید آنلاین ترجیح می‌دهند.

راهکار:

بیبی‌پرو، با دیدگاه بلند مدت نسبت به جشنواره آبان ماه خود، از چند ماه قبل تبلیغات خود را آغاز کرد. طراحی بنر خاص برای درگیر کردن مخاطب با مجموعه‌ی بیبی‌پرو اولین قدم این کمپین بود.

در کمپین آبان ماه، با استفاده از طراحی “ شناخته شده‌ی قبلی “ و تغییر یک المان گرافیکی کوچک و نمایش تعدادی از محصولات بر روی بنر جدید، تلاش برای جذب کاربرانی که در ماه‌های گذشته این سبک بنرها را از این برند مشاهده کرده بودند آغاز شد. علاوه بر طراحی بنر با هدف خاص، استفاده از هدفمندی موضوعی باعث دسترسی به جامعه کاربران خانم منجر شد، و تاثیر مثبتی بر بازخورد و استفاده‌ی این کاربران از کمپین بازارچه داشت.

نتایج:

بیبی‌پرو، با صرف هزینه‌ی بسیار مناسب و دریافت ۱۵۹۱ کلیک و ۱،۴۸۶،۶۷۵ هزار نمایش، توانست از ۳ هدف تعیین شده شامل پرداخت نهایی، مشاهده چندین صفحه در سایت و زمان حضور در سایت به تعداد ۶۵ هدف (Goal) دست پیدا کند.