چطور یک تیتر جنجالی و جذاب تولید کنیم؟

راهنمایی برای نوشتن سرفصل‌های جنجالی و جذاب

چطور یک تیتر جنجالی و جذاب تولید کنیم؟

How to Write Magnetic Headlines

تولید و استراتژی محتوایی

تعداد صفحات: ۵۶ صفحه

زبان کتاب : انگلیسی

زمان مورد نیاز برای مطالعه : 300 دقیقه

دریافت کتاب
دیدن همه کتابها

شما در این کتاب گام به گام می‌آموزید که چرا نوشتن یک سر تیتر و سرفصل برای محتوای یک وبلاگ یا کسب‌وکارمهم است؟ و این قدرت جذابیت را چطور می‌توانیم با چند کلمه و محدودیتی که در تعداد کلمات یک سرفصل(Headline) داریم ایجاد کنیم؟ علاوه بر آن نوشتن سرفصل‌های بزرگ و قوی یک موضوع کاملا حیاتی برای موفقیت یک بازاریاب محتوا و کپی رایتر است و خواندن این سبک کتاب‌ها را ضروری می‌کند تا شما را برای موضوعات زیر آماده‌ کند:

  • نوشتن تیترهایی کشنده که منجر به فروش میلیونی می‌شوند.
  • توضیح اهمیت و نحوه استفاده کلمات کلیدی در سرتیترهای جذاب و جنجالی
  • ساخت قالب‌های سرتیترهای جذاب توسط بررسی و دسته‌بندی نمونه‌های موفق و اثرگذار
  • ارائه فرمول و اصول یک

نکته متمایزکننده کتاب ” How to Write Magnetic Headline ” به نسبت کتاب‌های هم رده خود بررسی و آنالیز ریز و تک به تک کلمات در یک سر تیتتر است به طوری‌که اعجاز هر کلمه را در جذب مخاطب کشفِ رمز کند  و با استخراج این کلمات یک پیش‌فرض و قالب برای ساخت دیگر تیتترها بسازد و پیدا کردن اشتراکات را، در نمونه‌هایی مانند مورد‌های زیر بررسی کرده‌است:

  • بررسی اثرگذارترین سرتیترها که با کلمه “How to” آغاز می‌شود
  • آنالیز وجود اعداد یا کلمه لیست یا آرشیو در تیترها
  • تاثیر کلمه “Why ” در شروع یک تیتتر
  • همه آنچه که یک فرد در… باید بداند
  • کلمه رایگان در محتوای سر فصل‌ها

کتاب و مقاله مرتبط:

بازاریابی محتوا و اهمیت آن برای وبلاگ نویسان

چگونه محتوا بر احساسات و تصمیم مشتریان تاثیر می‌گذارد