بررسی کمپین تبلیغاتی وب‌پوش

جهشی برای یک فروشگاه تازه تاسیس

بررسی کمپین تبلیغاتی وب‌پوش
درباره‌ی شرکت فروشگاه وب‌پوش

وب‌پوش یکی از اولین فروشگاه‌های آنلاین مختص به فروش لباس‌های مردانه است که در کشور ما به فعالیت می‌پرازد و با تنوع مناسب خود در برندها و اجناس، توانسته به محیط خوبی برای خرید آقایان تبدیل گردد.

نوشته شده توسط افشین بیداری - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵

وب‌پوش که یک فروشگاه آنلاین لباس‌های مردانه نسبتا تازه تاسیس است، برای اطلاع‌رسانی در مورد برند، خدمات و محصولات خود، تصمیم گرفت که از فضاهای تبلیغاتی آنلاین استفاده کند و به همین منظور، سراغ طراحی و راه‌اندازی یک کمپین تبلیغات کلیکی رفت و با دنبال کردن رویکردی کاملا اصولی و موثر، توانست به هدف مورد نظرش دست یابد و نتایج مطلوبی از کمپین تبلیغاتی خود بگیرد. در ادامه می‌توانید متن کامل این نمونه موردی را مطالعه کنید که شامل سه بخش مشکلات، راه‌حل و نتایج حاصل از کمپین وب‌پوش است.

  • ۳۰٪+

    افزایش فروش

مشکلات و اهداف:

وب‌پوش خدمت جدید و منحصر به فردی را به نام “امکان پرو رایگان در محل” فراهم آورده بود که مخصوص مشتریان شهر تهران است و نیاز بود که اولا این خدمت به مشتریان معرفی گردد و در درجه دوم، کاربران اینترنتی شهر تهران از این خدمت مطلع شوند.

راه‌حل:

فضای آنلاین این فرصت را ایجاد کرده که افراد بتوانند راحت‌تر به اطلاع‌رسانی امکانات مربوط به کسب‌وکار خود بپردازند و نام خود را به گوش مخاطب هدفشان برسانند. به همین دلیل به وب‌پوش از طرف آژانس تبلیغاتی ای‌نتورک پیشنهاد شد که یک کمپین تبلیغات کلیکی به نام تهران راه‌اندازی کند و توسط این آژانس، یک صفحه فرود طراحی شد که علاوه بر طراحی جذاب ، ویژگی های امکانات جدید وب‌پوش را به صورت جملاتی کوتاه و اثربخش به مشتریان انتقال می‌داد. همچنین تصمیم گرفته شد که به کمک هدفمندی موقعیت جغرافیایی، بنرهای این کمپین فقط برای کاربران شهر تهران نمایش داده شوند. زیرا استفاده از سرویس جدید ارایه‌شده توسط وب‌پوش، فقط در شهر تهران میسر بود.

webpoosh-landing
صفحه فرود کمپین وب‌پوش

نتایج:

  • در مدت زمان مشخصی خدمت “امکان پرو رایگان در محل “ به کاربران شهر تهران معرفی گردید.
  • در این کمپین بنرها فقط برای کاربران شهر تهران که خدمت ارائه شده مربوط به آنها بود به نمایش درآمد و از کلیک خوردن بنر در سایر شهرها  و ایجاد هزینه‌های اضافی جلوگیری شد.
  • پس از مطلع شدن کاربران شهر تهران از این خدمت، میزان فروش در شهر تهران حدود ۳۰٪ افزایش یافت.