وبینارهای آکادمی

فرصتی طلایی برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ

webinars

کلمه وبینار ترکیب دو کلمه «وب» و «سمینار» است و به معنای یک ارائه، تدریس یا کارگاه آموزشی است که از طریق وب ارائه می‌شود. وبینار یک فرصت یادگیری ارزشمند است که به سادگی در دسترس همه کاربران از هر نقطه جغرافیای قرارگرفته و همچنین از لحاظ زمان و هزینه کاملا به صرفه است.

بخش وبینار آکادمی ای‌نتورک در کنار مقالات و کتاب‌ها به شما در یادگیری مباحث دیجیتال مارکتینگ کمک خواهد کرد. از ویژگی‌های وبینار آکادمی می‌توانیم به امکان تعامل مستقیم با مربیان و پرسش و پاسخ در مورد هریک از مباحث پرداخته شده اشاره کنیم.

مزیت‌های وبینار

  • امکان پرسش و پاسخ و تبادل نظر بصورت آنلاین و آنی
  • امکان مشاهده ویدیو ضبط شده وبینار بعد از برگزاری
  • عدم محدودیت دسترسی مکانی
  • هزینه کمتر نسبت به دیگر مدل‌های آموزشی
وبینارهای پیش رو

وبینارهای پیش رو

۱ ساعت و ۴۵ دقیقه‌هایی مفید...

farid asadi

فرید اسدی

Marketing Manager

چگونه یک شروع خوب برای سئو استارت‌آپ خود داشته باشیم؟

۱۶ خرداد ماه

- ساعت ۱۸:۰۰ ، ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه

در این وبینار ما از جنبه‌های مختلف به بررسی سئو برای استارت‌آپ‌ها خواهیم پرداخت و با تکیه بر تکنیک‌های به‌روز، راه‌هایی برای افزایش و بهبود سئو وب‌سایت را برای شما عنوان خواهیم کرد.

سرفصل‌ها »

  • ساختار مناسب وب‌سایت برای خزنده‌های گوگل و ایندکس شدن
  • Keyword Research
  • رضایت جستجوکنندگان و ارائه تجربه‌ی بهتر
  • استفاده درست از کلمه‌های کلیدی و On-Site SEO استفاده از مارکاپ‌ها و اسنیپت‌های جدید
  • بک‌لینک و تقویت‌سازی
  • افزایش و بهینه‌سازی Conversion و قیف فروش
ثبت نام در وبینار
farhad beheshti

فرهاد بهشتی

Head of Accounts

ایمیل مارکتینگ

۲۰ خرداد ماه

- ساعت ۱۸:۰۰ ، ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه

ایمیل مارکتینگ یکی از روش‎های مرسوم بازاریابی دیجیتال است که بازگشت سرمایه چشمگیر آن سبب شده است کمپانی‎های بزرگی چون اپل و آمازون، همچنان از این روش استفاده کنند و از این روش در مورد سرویس‎ها و محصولات خود، به اطلاع‎رسانی بپردازند.این روش در کشور ما هم مورد استفاده قرار می‎گیرد و خیلی از کسب‎وکارهای مطرح برای بازاریابی خدمات و محصولات خود از ایمیل مارکتینگ استفاده می کنند.

سرفصل‌ها »

  • چرا ایمیل مارکتینگ؟
  • چه محتوایی برای مخاطب ما مفید است؟
  • چرا به لیست های ایمیل مجزا نیاز داریم؟
  • چگونه ایمیل مارکتینگ خود را بهینه کنیم؟
ثبت نام در وبینار
arash khosravian

آرش خسرویان

Head of Media

نکات طراحی صفحه فرود

۲۸ خرداد ماه

- ساعت ۱۸:۰۰ ، ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه

المان های مختلف رایج در صفحات فرود کدامند، پروسه ی بهینه سازی صفحه فرود چه گام هایی دارد و چند نمونه صفحه فرود مناسب در چند کمپین تبلیغاتی واقعی را بررسی میکنیم...

سرفصل‌ها »

  • لندینگ پیج چیست؟
  • پروسه بهینه سازی صفحات فرود
  • بررسی نمونه های موردی و مثال ها
ثبت نام در وبینار