عناصر استراتژی محتوا

اهمیت استراتژی محتوا در راستای پیشبرد اهداف یک کسب‌وکار

عناصر استراتژی محتوا

The Elements of Content Strategy

استراتژی محتوا

تعداد صفحات: ۹۱ صفحه

زبان کتاب : انگلیسی

زمان مورد نیاز برای مطالعه : ۳۰۰ دقیقه

دریافت کتاب
دیدن همه کتابها

این کتاب سعی دارد ارتباط بین صنعت و هنر تولید محتوا را توضیح دهد. شما با خواندن این مطالب خواهید آموخت که چرا هر نوشته‌ای در فضای آنلاین باید یک استراتژی داشته باشد و این استراتژی چقدر در انتقال پیام، جذب مخاطب و توسعه کسب‌وکار موثر است؟ و در این باب مسائل زیر را پوشش می‌دهد:

  • اهمیت درک و تولید نوع محتوا برای شرکت‌های بزرگ در جذب مخاطبان هدف
  • انطباق توسعه و رشد سازمان‌ها با محتوای تولیدی
  • حفظ ماهیت محتوا در طولانی مدت در راستای برنامه‌ها و چشم‌انداز‌های کسب‌وکارها
  • ایجاد یک نوع یکنواختی در محتوای کل کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی شرکت در راستای کل محتوا و هدف اصلی سازمان‌ها
  • معرفی شرکت‌های موفق در زمینه استراتژی‌های موفق
  • آموزش ساختار‌های متفاوت محتوا برای ارائه محصول و خدمات

همچنین در این کتاب خواهید دید که؛ تولید محتوا و قوانین آن چیزی فرا تر از نوشتن مطالب است و به عنوان یک ابزار و یک رشته تخصصی باید مورد مطالعه قرار گیرد. “Erin Kissane” نویسنده کتاب از قدرت محتوا در عوض کردن سرنوشت کسب‌وکارها می‌گوید و در این راستا ابزارها و روش‌های سنجیدن کارایی محتوا را به خصوص در طول زمان توضیح می‌دهد.

 

کتاب مرتبط:

بازاریابی محتوا و اهمیت آن برای وبلاگ نویسان