کتاب‌های کوچک بهینه‌سازی به روش A/B Test – جلد اول

۵ نمونه موردی A/B Test برای ایجاد دیدی متفاوت از این روش

کتاب‌های کوچک بهینه‌سازی به روش A/B Test – جلد اول

کتاب‌های کوچک بهینه‌سازی به روش A/B Test - جلد اول

A/B Test

تعداد صفحات: ۳۸ صفحه

زبان کتاب : فارسی

زمان مورد نیاز برای مطالعه : ۶۰ دقیقه

دریافت کتاب
دیدن همه کتابها

خیلی از افرادی که برای کسب‌وکار خود تبلیغات اینترنتی انجام می‌دهند یا حتی سراغ راهکارهای دیجیتالی چون ایجاد وب‌سایت و اپلیکیشن برای کسب‌وکارشان می‌روند، گمان می‌کنند دیگر راهی برای بهبود و گرفتن نتایج بهتر از این راهکارها وجود ندارد. A/B Test یکی از راهکارهایی است که هم در تبلیغات و هم در بهینه‌سازی وب‌سایت و اپلیکیشن، تاثیر بسیار مثبتی دارد و سبب می‌شود که بتوانید به راحتی برای المان‌های استفاده شده در آنها، تصمیم‌گیری درست کنید.

البته شاید سوال شما این است که A/B Test چیست؟

به طور خلاصه می‌توان گفت که A/B Test، روشی برای سنجش یک المان است که در طراحی یک صفحه وب‌‌سایت، صفحه فرود یا حتی بنر تبلیغاتی بکار رفته است. برای انجام A/B Test فقط کافیست، المانی را که می‌خواهید تست کنید، در نظر گرفته و دو نمونه متفاوت را در دو نسخه ثابت از صفحه یا بنر خود قرار دهید و آن‌ها را تست کنید. فراموش نکنید که نباید المان‌های دیگر را تغییر دهید و بهتر است که المان‌ها ثابت بمانند و از طرفی تعداد افرادی که جامعه آماری شما هستند، برای هر دو نمونه ثابت باشند.

دیگر مجموعه کتاب‌های مرتبط  :

  1.  کتاب‌های کوچک بهینه‌سازی به روش A/B Test – جلد دوم
  2.  کتاب‌های کوچک بهینه‌سازی به روش A/B Test – جلد سوم